söndag dagar

e ganska lama.. inte som djuret alltså, men ska man definera dagen i ett djur får det väl bli en sengångare, eller sköldpadda. måste ta mig till en tandläkare rätt snart skulle jag tro.. ont tamejfan varje dag. men man e segare än en söndag tyvärr. annars ere rätt ok, less att vänta på att få flytta in i huset, men antar att det verkligen hör till något bra att man ska få vänta innan det sker.. iaf i mitt liv ere så. käkat citalopram 2 veckor snart och det verkar gå mott rätt riktning, 2x 20mg, men skulle tro att jag kommer självdosera något framöver, kommer nog krävas lite mer än så för att hålla mig uppe.. äntligen fått utskrivet propavan oxå, så nätterna kommer bli något mer avslappnade. soft soft. Väntar på att min advokat ska höra av sig så jag får sparka honom och ordna med en ny åt mig.. men han verkar fan inte alls insatt i mitt ärende.. så får nog ta upp luren och ringa honom istället, sega kuksugare till gubbe.. Det verkar som att man får vänta tills i april typ innan rättegången bär av, möjligtvis längre vilket inte ses som positivt , vill bara ha det överstökat.. Men iofs bra då lär man få slippa krypa in över sommaren.. Men väntan e olidlig.. Vill bara se människan i ögonen och döda honom med min blick.. tick tick BOOOOM! han förtjänade döden, men fick en rätt stor dos av sin egen medecin. aiit simma lugnt där ute! tack   . .....
videos här då --- 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0