visst kommer ni ihåg

att jag gör musik? hade nästan själv glömt bort det.... HÄR KLICKAR MAN " men nu ere så dags att dra igång igen! bara en lokal som hindrar mig, vet ingen, och har ingen. Men ska få reda på en och ta den! Vet inte hur många eller hur få som läser denna SHIT blogg , men det få vettiga ord jag kramar ur tangentbordet är väl säkert alldeles för ointressanta så lär inte bli nått följe av denna historia, nåväl. Tänkte jag skulle börja tipsa om dagens låt/band för er som väl e in och kollar, blir mycket underground musik, svensk såväl som amerikansk..... kanske nån afgansk dänga emellanåt? ;) här e den nu först utnämnda "dagens låt" även om det e natt i skrivande stund ( RIKTIG KLASSIKER) : 

Kommentarer
Postat av: Marre

Absolut! Jag laddar ner den nu :)

2008-09-15 @ 16:42:46
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0