torka

var länge sen nu.. men saknaden infinner sig knappast. och till er som funderar, lägg ner... hjälper aldrig. jag vill så mycket just nu, gäller bara att få en struktur, sedan bygga.. något nytt? knappast, när grundpelarna står så hårt fast så får man utgå därifrån. härifrån går jag nu med stadiga steg, jag kan om jag vill, och hoppas att sinnet en dag får ro. hade en dröm, men den blev inte sann..  chansen att påverka utgången finns där fortfarande, gäller bara att bortse från alla genvägar, alla senvägar och alla motgångar som följer en längs färden. fånga dagen och dra sig fram mot målet, inte stanna, inte springa och inte famla. ramla kommer jag säkert göra.... men jag ställer mig igen..... igen..... igen..... och igen!


Kommentarer
Postat av: Marre

Och du som påstår att du inte kan formulera dina ord tillräckligt bra till text? Glöm det!

Som du skriver, du kan om du vill och jag vet att du vill. Just go for it! Jag diggar dig mer än du diggar mig & mina skor :)

2008-11-15 @ 11:52:52
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: M

Kör på! Man ska sikta högt, tänk högt, men acceptera den långa hårda vägen dit. Faktum är, väldigt få har vad som krävs för att nå de verkligt höga höjderna. För det hänger i slutändan inte på din kunskap. Det finns något så otroligt mycket viktigare än kunskap, det måste finnas vilja. Viljan måste vara större än kunskapen! Det är i det långa loppet endast hur mycket du brinner för skiten du siktar på, som avgör hur väl du lyckas.



Jag tror du kommer nå ditt du vill en vacker dag Niklas!

2008-11-17 @ 13:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0