sån här lista

Tre saker som skrämmer mig:
    * Mig själv
    * Verkligheten
    * livet


Tre personer som får mig att skratta:
    * Jarmo från rallarsvin

    * Fredde Granberg
   

    * Hackeflisen


Tre saker jag älskar:
    * Sol
    * Musik
    * Familjen


Tre saker jag hatar:
    * Hunger
    * GWB
    * traktorer som racklar


Tre saker jag inte förstår: 
    * Koreanska
    * Japanska
    * loyd ibland när han inte e frisk


Tre saker som finns på mitt skrivbord:
    * Har
    * inget
    * skrivbord


Tre saker jag gör just nu:
    * Tittar in i en skärm
    * Låter tankarna styra fingrarna på tangentbordet
    * halvligger i en soffa


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
    * Leva
    * känna riktig lycka
    * Sälja 130miljoner skivor


Tre saker jag kan göra: 
    * Gå
    * Stå
    * Ligga

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
   * MIG
   * MIG
   * Eldsjäl


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
    * Fungera normalt
    * trolla
    * Leva


Tre favoriträtter:
    * Fläskfilé gryta
    * grillat
    * Bacon och Makaroner

 

sådär ... första listan på min blogg avklarad... nu utmanar jag alla som känner sig utmanade!

 

tack


Kommentarer
Postat av: Bela

Traktorer som racklar är väll trevligt?

2008-11-17 @ 11:58:45
URL: http://www.metrobloggen.se/bela
Postat av: Marre

Jag antar utmaningen, babe :)

2008-11-27 @ 16:23:33
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0