Natten till idag..

distans mellan dröm och verklighet fanns inte, nätterna som skakar om en e alldeles för många.. dagarna som man tror ska reparera  flyter alla ihop till ett inferno av självförakt och misstro på sig själv.. som så många gånger förr så beklagar man sig över alldeles för lite, och gör det alldeles för mycket.. Men e trots allt därför jag startat denna blogg, måste ventilera! musiken var en gång ett sätt för mig att göra det.. just nu, nej. Jag SKA försöka snart igen, men tiden e inte inne än!

positivt i detta mörker:

Fått upp studion, saknar en del things men som jag sa ovan, tiden e inte riktigt inne än!
Jag har fortfarande kvar cash och lön på ingång.
Stoffe var förbi ihelgen, skönt att se och umgås!
Jag har ett mms på min mobil där min underbara brorson snopet tittar upp i kameran och rubriken lyder: Hej farbror



tack M för ditt inlägg och som du skriver:  " ibland är man trött. ibland är man bitter. ibland är man båda och då är det bara att bita ihop och vänta på att livet ska bli lite mer än vad det för tillfället är niklas."  " jag tror att leva är att VÅGA. att vara lycklig, att göra sakerna man vill. inga missade chanser, inte vara feg. ta lite risker och våga göra misstag. sluta bry sig om vad alla andra tycker. "

Håller med dig i det du skriver och visst är det så att man måste kämpa vidare, bita ihop.. Det tar emot och hade det inte varit för familj, vänner och drömmen om att nån gång få till det i livet så hade man nog gett upp.. Och ge upp har jag inte tänkt göra.. Jag vill vara lycklig, men missunnar mig själv att leva fullt ut. Riskerna man tar slutar nog till 90% i misstag/misslyckanden, men hey man kan iaf efteråt vända sig om och utvärdera och ha ännu en upplevelse som man kan kalla livserfarenhet. Vet som sagt inte direkt hur jag ska åtgärda mina fel och brister, men antar att jag snart har nog med livserfarenhet för att självläka och kunna ta stegen i rätt riktning, där vägarna slutar upp med att förvandlas till rondeller!

Ser fram emot att bygga en egen E4.. vet inte om jag kremeras och sprids med vinden när jag dör isåfall är den oändlig.. vilket jag måste säga tillfredställer mitt sinne! =) tack 



Kommentarer
Postat av: Jocke

Tjaooo määän!!!

Allt lungt?

Kmr ner till er snart då ska vi sitta å tjata gammla minnen, jävla vad upptåg vi hittade på som unga hahahhahah, jävla det var en bra och rolig tid i mitt liv det =) , sitt int å grubbla på allt nu du vet att du e kingen!!!!!



Saknar dej mannen ha d !

Ses

2008-07-30 @ 19:27:05
Postat av: Snake

hej! fan va kul att du tittade in! haha jaa fifan, vi hade det både tungt och tryggt tillsammans, genom dåliga och bra tider! ser fram emot att du kommer ner! måste ses snart igen, var för länge sen!



miss u 2, simma lugnt så länge!

2008-07-30 @ 21:03:19
URL: http://sneakysnake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0