Tisdag.

Jobbet e helt plötsligt inspirerande. Givande , lagomt roande och helt klart värt.. MEN, och då menar jag MEN. Nackdelarna e många. Kreativiteten sjunker till abnormalt låga värden och vardagslivet blir ett faktum.. Vakna, jobba, äta, träna, se film, sova. that´s it. man får inte tid med det man vill! Väldigt oroande, men får jobba ihop 2 månader sen ta lite ledigt för "la musica". Så får det bli och vara. Det finns en solstråle där ute, miss mira. Tack för dina sms, dom värmer i detta nu regn drabbade dunkla sthlm! Stoffe, ser gärna att du kommer till swe snart. Patte, kom och hälsa på! ALLA, se mig inte som jag själv ser mig, försök vara positiva, ändringen är nära.tack


Kommentarer
Postat av: mira

haha, du är mitt norrlandguld du vet det ;)!







2008-08-06 @ 22:53:34
Postat av: Patrix

Du.. vi kommer på nån vecka, då ska vi göra stan osäker :D

2008-08-07 @ 15:13:58
URL: http://patrixxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0