Så var man där igen.

Hemma med träningsvärk och halvfylld med små ångest.. Inget över det ordinarie, med den där lilla dova pirrande känslan om att man när som helst kan flippa.. Jag börjar dock smått trivas med skiten, antar den funnits där alldeles för länge så den blir en del av mig " so to speak ". Funderingarna e alltid många, trånga och djupa på samma gång. LÅNGA ofta från det gågna... pssst. palla det. Jag tar tjuren vid hornen för att sedan stånga själv, den första jävel som kommer fram till mig. Eller neh, jobba, tjäna cash, spendera skiten, någonstans hitta inre frid för att sedan dö en tidig död.. that´s what i´am aming for! OCH, hjälp mig. tack

SUGEN !! ----->    

Kommentarer
Postat av: Patrix

Ge mig en bägare och kom hit så kan vi flippa på nån!

2008-08-05 @ 01:35:10
URL: http://patrixxx.blogg.se/
Postat av: Snake

ditt förslag lät för lockande. ska se om jag kan ta mig upp nå snart iaf. kanske i slutet av denna månad..

2008-08-05 @ 15:29:33
URL: http://sneakysnake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0