kväll.

Trivs som bäst under kvällstimmarna. just före midnatt , sen framåt. Men jobbet hindrar mig att leva det liv jag e ämnad att göra.. Hittat ett grymt pizza hak i krokarna nu, STORA jävla pizzor rikligt fyllda med ingridienser! Juggar som driver skiten, men det gör inte mig nått just i detta fall, tunga jävla pizzor får typ träningsvärk av att bära dom med sig hem. En riggad jack vegas maskin har dom dock. går inte vinna på skiten! haha. anyways, dagen har varit ok. inte mycket konstruktivt gjort, men det rör mig inte i ryggen... e mindre brydd just nu. simma lugnt där ute, och börja nu för fan promota mig lite bättre runt om, ser inte en person nånstans med min MYSPACE som reklam!! Fuck skärpning NU! Jag drar igång snart, så lika bra att börja skrika ut det nu! Så inte folk lägger sig med hjärtinfarkt där hemma när dom hör mig i radion! ;) tack!


Kommentarer
Postat av: steve

haha fina pizzor ;)

2008-08-03 @ 17:42:43
URL: http://sneakysteve.blogg.se/
Postat av: mira

"får typ träningsvärk av att bära dom med sig hem"



haha, söt du e :D!!









2008-08-04 @ 10:52:41
Postat av: Snake

Jag svär den e TUNG i alla bemärkelser !! :)

2008-08-04 @ 22:25:44
URL: http://sneakysnake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0